Otwarte Prawo
Dz.U. 2015 poz. 1418 — tekst ogłoszony (PDF) ↗

Dz.U. 2015 poz. 1418 ↗ · Ustawa

Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów

Historia: art. 14

Historia pokazuje kolejne brzmienia przepisu. Jak przepis stosować w danym okresie, mogą określać także przepisy przejściowe innych ustaw.

Tekst ujednolicony: brzmienie obowiązujące od 21 czerwca 2017 r.

Za wieloletnią pracę kierownik zespołu lub specjalista otrzymują nagrodę jubileuszową w wysokości:

po 20 latach pracy - 75% miesięcznego wynagrodzenia;

po 25 latach pracy - 100% miesięcznego wynagrodzenia;

po 30 latach pracy - 150% miesięcznego wynagrodzenia;

po 35 latach pracy - 200% miesięcznego wynagrodzenia;

po 40 latach pracy - 300% miesięcznego wynagrodzenia;

po 45 latach pracy - 400% miesięcznego wynagrodzenia.

Poprzednie brzmienie
2.

Za wieloletnią pracę kierownik zespołu lub specjalista otrzymuje nagrodę jubileuszową w wysokości:

1)

po 20 latach pracy - 75% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

2)

po 25 latach pracy - 100% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

3)

po 30 latach pracy - 150% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

4)

po 35 latach pracy - 200% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

5)

po 40 latach pracy - 300% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

6)

po 45 latach pracy - 400% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.

art. 11, Dz.U. 2017 poz. 1139 ↗

Ta wersja całej ustawy ↗

Tekst pierwotny, do 21 czerwca 2017 r.

PDF ↗

Dodatek za wieloletnią pracę wynosi po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.

Za wieloletnią pracę kierownik zespołu lub specjalista otrzymuje nagrodę jubileuszową w wysokości:

po 20 latach pracy - 75% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

po 25 latach pracy - 100% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

po 30 latach pracy - 150% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

po 35 latach pracy - 200% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

po 40 latach pracy - 300% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego;

po 45 latach pracy - 400% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.

Ta wersja całej ustawy ↗